Nahlásenie reklamácie
Vážení klienti,
ak potrebujete podať reklamáciu na nami dodávané služby riaďte sa prosím našim reklamačným poriadkom ktorý si môžete stiahnuť tu. V reklamačnom poriadku je popísaný podrobný postup ako podať reklamáciu.
V popise reklamácie uveďte
- dom, ktorého sa reklamácia týka,
- Vaše meno, kontaktnú adresu, prípadne telefónne číslo a emailovú adresu, variabilný symbol
- všetky dokumenty, ktoré sa týkajú Vašej reklamácie.
Ďalšie informácie
V prípade, že nám chcete doručiť dokumenty osobne mimo stránkových hodín, zavolajte nám prosím na recepciu vopred.
Všetky reklamácie riešime v čo najkratšom možno čase. Po prijatí reklamácie Vás budeme kontaktovať ohľadom nášho šetrenia záležitosti, prípadnej potreby ďalších informácii alebo vyriešenia Vašej reklamácie.
V prípade, že sa chcete len niečo opýtať, alebo kontaktovať vedenie, použite prosím príslušný formulár.
-
Aktuality
Aktuality o dianí v našej spoločnosti, najnovšie zmeny legislatívy a informácie pre vlastníkov.
-
Časté otázky a odpovede
Súhrn najčastejších otázok ohľadom správy domov, práv a povinností vlastníkov a správcov.
-
Dokumenty na stiahnutie
Zaujímavé a dôležité dokumenty na stiahnutie, najmä zákony a vyhlášky týkajúce sa správy bytovývch domov.