Táto internetová stránka používa súbory cookie a ukladá anonymné informácie o vašej návšteve. Prehliadaním tejto stránky súhlasíte s ukladaním súborov cookie vo vašom zariadení a so zberom anonymných informácii o vašej návšteve.
Viac informácií o tom, ako používame súbory cookie a o ukladaných informáciách.
Zavrieť
Portál vlastníkov > Chcem nahlásiť > Nahlásenie reklamácie

Nahlásenie reklamácie

Vážení klienti,
ak potrebujete podať reklamáciu na nami dodávané služby riaďte sa prosím našim reklamačným poriadkom ktorý si môžete stiahnuť tu. V reklamačnom poriadku je popísaný podrobný postup ako podať reklamáciu.

V popise reklamácie uveďte
  • dom, ktorého sa reklamácia týka,
  • Vaše meno, kontaktnú adresu, prípadne telefónne číslo a emailovú adresu, variabilný symbol
  • všetky dokumenty, ktoré sa týkajú Vašej reklamácie.
Ďalšie informácie

V prípade, že nám chcete doručiť dokumenty osobne mimo stránkových hodín, zavolajte nám prosím na recepciu vopred.

Všetky reklamácie riešime v čo najkratšom možno čase. Po prijatí reklamácie Vás budeme kontaktovať ohľadom nášho šetrenia záležitosti, prípadnej potreby ďalších informácii alebo vyriešenia Vašej reklamácie.

V prípade, že sa chcete len niečo opýtať, alebo kontaktovať vedenie, použite prosím príslušný formulár.